• Reklamacje

Sklep internetowy home-fitness.pl dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, by proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.

Gwarancja

To zobowiązanie Gwaranta do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy. Gwarancja jakości chroni Konsumenta tylko wtedy, gdy Gwarant tej ochrony udzielił - wszystkie uprawnienia i tryb ich realizacji określa karta gwarancyjna. Jest dobrowolnie udzielana przez Producenta, czas jej trwania jest różny. Aby z niej skorzystać, szkoda musi wystąpić w czasie jej trwania.

Okres gwarancji widoczny jest na karcie każdego produktu.

W przypadku braku możliwości zgłoszenia gwarancji bezpośrednio do producenta. Produkt objęty jest gwarancją sprzedawcy , która realizowana jest przez biuro home-fitness.pl.